Tarptautinio marketingo ir viešosios komunikacijos mokymai Belgijoje

Tarptautinio marketingo ir viešosios komunikacijos mokymai BelgijojeBalandžio 25-29 dienomis, Tarptautinių ryšių ir studijų centro (TRSC) atstovai Rokas Anisas ir Evelina Mačiulskienė, stažavosi Gente, Belgijoje, kur mokėsi tarptautinės rinkodaros, viešosios komunikacijos ir tarptautinio bendradarbiavimo aukštojo mokslo institucijose. LSMU atstovai ne tik mokėsi iš profesionaliai paruoštos programos, bet ir sėmėsi patirties iš kitų dalyvių, atstovaujančų savo šalių universitetus.

Personalo mokymus, pagal Erasmus+ programą, organizavo Artevelde University College (Gentas) ir Karl de Grote University (Antverpenas) atstovai. Kai kurie dėstytojai, vedę paskaitas, yra gerai žinomi aukštųjų institucijų tarptautinio marketingo specialistai. Viena jų − Willemijn Nieuwenhuys, kuri nuo 2014 metų yra aukštojo mokslo paslaugų direktorė iš Tarptautinių Mokyklų Tarybos (CIS - Council of International Schools). Ji dalijosi patirtimi, įgyta dirbant tarptautinių studentų verbavimo srityje, pristatatė reikalingus įrankius kuriant tarptautinių studentų rekrutavimo strategiją.

Taip pat įsimintina lektorė buvo Jemma Davies, kuri yra nuolatinė lektorė NAFSA (Tarptautinė Pedagogų Asociacija) organizuojamose konferencijose, o dabar užima tarptautinių studijų rinkodaros vadybininkės pareigas SMRS (Švietimo rinkodaros agentūra). Jemmos  suformuluota užduotis buvo - pristatyti universitetuose naudojamus reklamavimosi kanalus, siekiant pagerinti potencialių studentų įstojimo galimybes. Po visų universitetų pristatymo, darbo grupėse, dalyviai buvo pasirengę išskirti gerąją ir blogąją savo universiteto patirtį.

Paskutinė balandžio savaitė, praleista dviejuose Belgijos universitetuose, kuriuose stažavosi daugiau kaip 14 skirtingų Europos universitetų atstovų, buvo labai naudinga. Vienoje vietoje sutelkta daug specialistų, besidalijančių skirtinga patirtimi ir darbo metodais. Buvo įdomu ieškoti skirtumų ir rasti panašumų, lyginti su situacia Lietuvoje, bei LSMU kuriama strategija skirta užsienio rinkai. Smalsu pasidomėti su kokiomis problemomis susiduria jie, ką daro kitaip, bei užmegsti naujas pažintis ir tęsti bendradarbiavimą ateityje. Didžiausias šių mokymų pliusas - kiekvienos pakaitos metu vykęs darbas skirtingose grupėse, skatinęs kiekvieną dalyvį įisijungti į diskusijas, praktines užduotis.

LSMU atstovai iš TRSC grįžo pasisėmę gerosios patirties ir naujų idėjų, yra pasirengę jomis pasidalinti su visa savo skyriaus komanda, ir pamėginti pritaikyti gerąsias idėjas Lietuvos sveikatos mokslų universitete.

 

TRSC inf.