Spausdinti

LSMU gimnazijai – jau treji

LSMU gimnazijai – jau trejiLietuvos sveikatos mokslų universiteto mokyklos gimtadienis – 2013-ųjų kovo 6-oji. Tądien LSMU rektoriaus prof. habil. dr. Remigijaus Žaliūno iniciatyva atsirado naujas įrašas Juridinių asmenų registre ir pradėjo burtis bendruomenė, kuri per šį laiką nuveikė itin daug.

Džiaugiamės, kad mūsų vaikai mokosi LSMU gimnazijoje. Tai nauja mokykla, bet ji jau įgauna savo charakterį. Matome ne tik aukštus gimnazijos reitingus (pagal 2015 m. stojimo konkursinį balą esame septinti Lietuvoje ir antri Kaune), bet ir šiltus mokinių ir mokytojų tarpusavio santykius. Juos padeda kurti ir palaikyti visa aktyvi gimnazijos bendruomenė: geranoriškas ir atviras direktorius Arūnas Bučnys, atsidavę vaikams ir savo laiko jiems negailintys mokytojai, žingeidūs, aktyvūs ir savo nuomonę turintys mokiniai bei neabejingi vaikams ir gimnazijai tėvai.

Atvira ir draugiška gimnazijos aplinka sudaro tvirtą pagrindą, ant kurio daug lengviau statyti žinių ir mokslo karkasą. Kita vertus, mokykla turi ugdyti vaiko asmenybę – žinios, be darnos su vertybėmis, lieka neįprasmintos. Gimnazijoje mūsų vaikai turi galimybę sujungti į vieną kūną žinias, patirtį ir vertybes. Per šimtadienį gimnazistai, sakydami padėkos žodžius mokytojams, sunkiai tvardė ašaras – tai geriausias liudijimas, koks stiprus ir nuoširdus yra tarpusavio ryšys gimnazijos bendruomenėje. Tokio ryšio tarp vaikų ir mokytojų gali pavydėti daugelio kitų prestižinėmis laikomų gimnazijų mokiniai.

LSMU gimnazijai – jau trejiRyšius gimnazijoje puoselėja ir bendruomenę buria direktorius A. Bučnys – jis „užduoda“ toną, savo pavyzdžiu skatina mokytojus pasitempti ir pirmiausia galvoti, kas geriausia vaikui. Direktorius, kuris sustoja gatvėje ir pavėžėja troleibuso laukiantį mokinuką, rytais pasitinka vaikus mokykloje, šnekučiuojasi koridoriuose, lydi į renginius ir išvykas – jis pirmiausia yra paprastas ir nuoširdus žmogus, į kurį vaikams nebaisu kreiptis iškilus bet kokioms problemoms. Direktoriui iš tiesų rūpi kiekvienas vaikas – kaip unikalus asmuo, kuriam mokykla turi ne trukdyti ar bereikalingai apkrauti betiksliu mokymosi krūviu, bet padėti augti ir tobulėti pagal jo poreikius.

Mokykloje jaučiama pastanga organizuoti veiklą taip, kad vaikams ir tėvams būtų kuo patogiau ir lengviau – siekiant sumažinti didžiulį namų darbų ruošos krūvį, buvo pertvarkytas tvarkaraštis ir sujungtos tam tikros dalykų pamokos. Dabar kasdien vietoj 6–7 atskirų dalykų vaikams reikia pasirengti tik 3–4 dalykų namų darbus. Rezultatas – kokybiškesnis mokymo procesas ir mažiau pavargę vaikai. Anglų kalbos pamokas vaikai lanko pagal savo anglų kalbos žinių lygį. Tai sudaro daug papildomo darbo mokyklos administracijai, bet kiekvienam mokiniui suteikiamas šansas labai gerai išmokti kalbą ir netrukdyti vienas kito tobulėjimo.

Visi mokiniai – tiek siekiantys gilesnių žinių, tiek susidūrę su mokymosi sunkumais, – mokyklos administracijos primygtinai skatinami ne lankytis papildomai pas korepetitorius, o eiti į gimnazijoje nuolat rengiamas konsultacijas, kuriose mokytojai geranoriškai ir kantriai padeda visiems pagal poreikius. Be abejo, gimnazijos nebūtų be jos steigėjo LSMU, kuris garantuoja ne tik reikiamą papildomą finansavimą, bet ir palaiko gimnazijoje diegiamas naujoves.

Tai unikalūs dalykai, kurie LSMU gimnaziją išskiria iš kitų mokyklų. Gimnazijoje sukurtos jaukios erdvės mokiniams, kuriose jiems miela ir malonu būti. Mokykla atsižvelgia į šeimų poreikius skelbdama papildomas atostogas slidinėjimo sezono metu, rengia daug įvairių švenčių, jungiančių visą mokyklos bendruomenę. Gimnazijos mokytojai, negailėdami savo laiko, skiria mokiniams tikrai daug dėmesio ir šilumos – tai gali paliudyti visi vyresniųjų klasių mokiniai, susirinkę į LSMU iš kitų mokyklų.

Džiaugiamės, kad LSMU gimnazija sudaro mokiniams puikias sąlygas mokytis ir augti – mokiniai tą liudija savo džiaugsmingu buvimu mokykloje, pasiekimais ir gimnazijoje vykstančiais renginiais. Labai norisi, kad toks nepaprastas administracijos ir mokytojų entuziazmas neišblėstų ir visada išliktų rūpestis pirmiausia vaikais, kad jo neužgožtų augantys reitingai ir stojančiųjų į gimnaziją eilės. Mes – tėvai – pasižadame visada būti aktyvūs LSMU gimnazijos bendruomenės nariai ir prisidėti puoselėjant mūsų mokyklą.

 

Tėvų komitetas